Tisdag

Kanske är dags att uppdatera bloggen lite,var liiiiite längesen ja skrev nått!
Skulle vilja göra om bloggen lite, den är så tråkig..får se om de är nån som vill hjälpa mig!

Annars så jobbar ja arslet av mig känns de som, fast nä..
Nora är på dagis nästan varje dag och trivs hur bra som helst där
o så mycke som hon har lärt sig!

Nu är de inte långt tills bell kommer upp, tiden går så himla fort,
till helgen åker vi till Härnösand o lämnar Harry där ett tag,
för snart bär de av ner till ullared!!!!!!

De är helt sjukt va fort de går med barn, är fortfarande skumt att
Nora går hela tiden.. Hon har även lärt sig öppna ytterdörren..
Själv så har ja inte lärt mig något nytt alls...

Nä om man skulle busa lite med Nora innan de är dags för middag!



Kommentarer
Postat av: Tirja

Vad vill du ha ändrat på bloggen då?

Kanske kan hjälpa! Är inte duktig men lite kanske jag kan fixa till ^^

Isak saknar Nora!!!!

Va otroligt duktig hon blivit på att gå nu :D Fina tjejen!

Kram!!

2011-04-12 @ 15:19:42
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0